top of page

CRM

אני מאמין

פתרון עסקי אינו מתחיל בברזלים או בשורות קוד הוא נובע מפילוסופיה עסקית, שלתוכה יצקנו את הפתרון הטכנולוגי והניהולי שילווה אותך לעשור הבא. אנחנו מאמינים שכל הפעילויות דומות אך עם זאת גם שונות וייחודיות 

איכות השירות והתמיכה הם בראש מעינינו והם נר לרגלנו לשמור על פעילות הלקוח באופן רציף  ואיכותי

החברה חרטה של דגלה את המחויבות למצוינות 

פתרונות CRM

נקודת חוזקה

CRM מכירות

חוסנו וצמיחתו של ארגון מבוססים על יכולתו לגדול ולשמור על לקוחותיו. חברת Syata פיתחה עם השנים פילוסופיה ארגונית מהמובילות בתחום ניהול קשרי לקוחות חווית לקוח ,מנגנוני מכירה, המטרה הינה ש- Syata CRM  תשמש את הארגון כמנוע צמיחה ושימור על הקיים ותאפשר את מדידת התכנים למינוף ולא רק ככלי הישרדותי

הפלטפורמה כוללת אלמנטים ייחודים ומהותיים לפתרון מקיף הדרוש לצמיחה עסקית, כגון: מנוע פילוח, טלמרקטינג – Contact Center,  הקפצת מסך, מרכזית IP, CTI (Computer Telephony Integration), משלוח מסרונים מייל ממשק לפקס 2 מייל, טפסים מקוונים, דפי נחתיה יכולות התממשקות למערכות חוצות ארגון, בקרה ושליטה.

 

 

מוקדי שירות

 מערכת ניהול הפניות מאפשרת מעקב אחר פניות לחווית לקוח מנגנון SLA ברמת נושא ותת נושא לטיפול מקצועי בזמן לאיכות השרות שנקבע על ידי המנהל. חיבורים למערכות ניהול תורים, משלוח מסרונים לקבוצות, ממשק ל-Outlook , ממשק למרכזיה חייגן, הקפצת שיחה, מעקב אחר ניתוב הקלטה למגזר המוניציפלי ניהול סגירות מים, אפליקציה ל- GIS, דיוור שוברים עם אפשרות לתשלום,ניהול דואר רשום

 

 

ניתוח נתונים בעזרת כלי BI

המוקד צובר עשרות ואלפי נתונים, לניתוח והבנת פעילות המוקד, קיימים סט של דוחות לניתוח הפעילות והתכנים לקבלת החלטות בזמן אמת. הצפייה בנייד ובמובייל 

 

 

bottom of page